Παρασκευή 6 Απριλίου 2018



Τρόποι διαφήμισης στο ίντερνετ




Πλέον το 80% του κόσμου χρησιμοποιεί το ίντερνετ, επομένως το καλύτερο περιβάλλον για να βρεις μια επιχείρηση, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, είναι το διαδίκτυο. Και βάσει αυτού αν έχεις επιχείρηση και κάπως πρέπει να σε βρουν οι δυνητικοί σου πελάτες, μάλλον η παρουσία σου στον web κόσμο πρέπει να είναι πραγματικά ενεργή. Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες που επιτρέπουν σε κάθε επιχείρηση να γίνει μέλος τους και μέσα από αυτές να προωθηθεί και διαφημιστεί. Βέβαια κάθε πλατφόρμα έχει δικό της χαρακτήρα και προωθεί τον διαφημιζόμενο διαφορετικά, κάτι βέβαια το οποίο το αφήνει πάνω μας.

Τι εννοούμε το αφήνει πάνω μας; Σε αυτό το σημείο έρχονται οι γνώσεις. Γνώσεις τις οποίες πρέπει να κατέχει ο διαφημιζόμενος ή η διαφημιστική εταιρεία που θα αναλάβει το digital marketing της επιχείρησης. Πρώτα πρέπει να κατανοήσουμε πως λειτουργεί η πλατφόρμα και τι δυνατότητες μας δίνει. Δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται, διότι όλα αυτά περιτριγυρίζονται από αριθμούς, στατιστικά στοιχεία, αναλύσεις, targeting, business plans, seo, sem και πολλά άλλα. Ίσως και ότι γράφτηκε στη προηγούμενη πρόταση να μη γνωρίζουμε καν τι είναι.




Πάμε να δούμε λοιπόν τρόπους διαφήμισης στο internet.


1.  Πλατφόρμες καταχώρησης επιχειρήσεων


Υπάρχουν αρκετές ιστοσελίδες καταχώρησης εταιρειών – επιχειρήσεων (διαδικτυακές βάσεις δεδομένων), άλλες με δωρεάν καταχώρηση κι άλλες με πληρωμένη, συνήθως με οικονομικά πακέτα, καταχώρηση, βοηθώντας τες να είναι εύκολα προσβάσιμες στο ευρύ κοινό, πόσο μάλλον όταν αυτές οι ιστοσελίδες έχουν συχνή επισκεψιμότητα. Έτσι θα έχετε κι εσείς περισσότερες επισκέψεις στον ιστότοπο σας. Κάνοντας μια μικρή έρευνα μπορείτε να βρείτε την κατάλληλη ιστοσελίδα καταχώρησης για εσάς και την επιχείρηση σας. Έτσι θα έχετε μεγαλύτερη προβολή στο ίντερνετ, θα μπορείτε να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας (αν έχετε) και να διαφημιστείτε άμεσα.


2.  Social media


Οι πιο πολυσυζητημένες, χρησιμοποιημένες πλατφόρμες με εκατομμύρια χρήστες και συνεχή ροή αποτελεσμάτων και αναζητήσεων. Facebook, Instagram, Twitter, Google Plus, Pinterest κλπ. Τόσο πολύ «αναγκαίες» για την ανθρώπινη καθημερινότητα που δύσκολα μπορεί κάποιος να φανταστεί τη ζωή χωρίς αυτές. Άρα, μπορείτε να ξεκινήσετε μια διαφημιστική καμπάνια εδώ. Το facebook και το Instagram συγκεκριμένα είναι οι 2 top πλατφόρμες. Ανοίγοντας ένα Business Account θα ανακαλύψετε τις δυνατότητες τους. Όπως είπαμε όμως η γνώση πάνω σε αυτό είναι μεγάλη και όχι εύκολο να την αποκτήσεις άμεσα.

Υπάρχουν αρκετές εταιρείες ειδικευμένες στο digital marketing και συγκεκριμένα στο social marketing που μπορούν να σας βοηθήσουν άμεσα και με πραγματικά αποτελέσματα. Αρκεί να βρείτε τη σωστή.


3.  YouTube


Ίσως να πιστεύατε ότι θα έπρεπε αυτή η πλατφόρμα να είναι μαζί με τα social media, αλλά είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Το YT ανήκει στην Google και δυνατό του όπλο το βίντεο, μιας και αυτή είναι η χρήση του. Βίντεο και μουσική.

Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι πλέον, με στατιστικά στοιχεία, το βίντεο είναι πρώτο στις προτιμήσεις των χρηστών του διαδικτύου σε οποιαδήποτε πλατφόρμα. Και αφού η αποκλειστική δουλειά του YT είναι το βίντεο, που αλλού θα διαφημίσετε την επιχείρηση σας; Δημιουργήστε ένα σύντομο βίντεο όπου θα περιγράφετε τα προϊόντα/υπηρεσίες σας, γράψτε έναν όμορφο τίτλο, επιλέξτε μια ελκυστική φωτογραφία - εικονίδιο και διαφημιστείτε! Εύκολο να το λες, δύσκολο να το κάνεις.. μόνος σου. Πάλι αυτό είναι ένα κομμάτι το οποίο πρέπει να αναθέσετε σε ειδικούς. Η γνώση πάνω σε αυτό είναι πιο δύσκολη από ότι στα social media γιατί έχουμε να κάνουμε με τα εργαλεία της Google.

4.  Google


Ο κυρίαρχος του παιχνιδιού. Google. H πλατφόρμα αναζήτησης όπου ότι αναζητάς το αναζητά για σένα και στο δίνει αμέσως και με πολλαπλές αναζητήσεις! Συγκεκριμένα, για να παραμείνουμε στο θέμα μας, θα μιλήσουμε για τα τη διαφήμιση μέσω Google AdWords με επιλογή εμφάνισης στο search και display.  Το AdWords μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε sites της Google και να παρουσιάσει αποτελέσματα άμεσα. Πρόκειται για μια επί πληρωμή υπηρεσία και με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζετε πως η διαφήμισή σας θα εμφανιστεί στο επάνω μέρος της σελίδας, υψηλότερα από τα οργανικά αποτελέσματα της Google. Επιπλέον, χρησιμοποιώντας το AdWords μπορείτε να αξιολογείτε την απόδοση επένδυσης (ROI) και να ορίζετε πολλαπλές λέξεις - κλειδιά. Τέλος η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται σε διάφορες ιστοσελίδες κατά την περιήγηση των χρηστών.


5.  SEO


Ενώ το Google AdWords είναι μια υπηρεσία διαφημίσεων επί πληρωμή, το SEO περιλαμβάνει όλες εκείνες τις ενέργειες που θα αποφέρουν καλύτερα αποτελέσματα κατάταξης μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης google. Μια ιστοσελίδα για να καταστεί φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης, χρειάζεται να είναι γρήγορη, να παρέχει στους χρήστες χρήσιμο και πλούσιο περιεχόμενο, να υπάρχουν λέξεις- κλειδιά και να είναι mobile friendly.

Επενδύοντας σε πρακτικές SEO, τα αποτελέσματα δεν είναι άμεσα ορατά καθώς απαιτείται αρκετή προσπάθεια για να πετύχετε υψηλή κατάταξη αλλά οι βασικές αρχές του SEO μπορούν να εφαρμοστούν σε όλες τις μηχανές αναζήτησης. Επίσης, δεν υπάρχει η δυνατότητα στόχευσης σε πολλές λέξεις - κλειδιά αλλά σε μερικές οι οποίες θεωρούνται και οι πιο σημαντικές. Εγγυώνται, όμως, μακροπρόθεσμη επιτυχία  και σε συνδυασμό με το AdWords θα σας ανταμείψουν με μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και, όπως είπαμε, υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.





Όλοι αυτοί οι τρόποι θα βοηθήσουν 100% στη διαφήμιση της επιχείρησης σας, στη προώθηση της ιστοσελίδας (website promotion) σας ή του e-shop σας, όταν φυσικά γίνουν με τον σωστό τρόπο. Φυσικά μη ξεχνάτε πως αυτές οι κινήσεις απαιτούν να διαθέσετε κάποιο budget, είτε μικρό είτε μεγάλο, απλά θα πρέπει να το διαχειριστείτε σωστά. Εμπιστευθείτε τη σωστή διαφημιστική εταιρεία, μπείτε στον κόσμο του internet marketing και κάντε πολλά βήματα παρακάτω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου